loading...
سايت تفريحي و سرگرمي وآموزشي
AE بازدید : 4 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)
زنگ زدم ۱۱۰ میگم اقا دزد اومده اینجا  میگه چیزی هم برده؟!  پَ نه پَ یه سری خورده ریز واسمون اورده, گفتم زنگ بزنم ببینم اگه اونجاس گوشی رو بدید ازش تشکر کنم ! چشام پر اشک، بغض تو گلوم  میگه میخوای گریه کنی ؟  پَ نه پَ میخوام ببینم با چشام میتونم بشاشـم ؟ با دوستم رفتیم سینما  تاریک تاریک بود  مسئول سینما از دور داشت میومد دوستم میگه این کنترل چیه؟ پَ نه پَ موتور گازی بیا کنار نزنه بهت رفتیم کوه دارم چوب جمع میکنم میگه می خوای با چوبا آتیش درست کنی؟ پَ نه پَ پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو  میگه روشنش کنم  پَ نه پَ تو بزن دو,من هُل میدم روشن شه با کمر دولا رفتم داروخانه عصا بگیرم میگه عصا برای کمر دردت میخوای ؟   میگم پ ن پ حضرت موسی کلاسای تبدیل اژدها گذاشته دارم میرم اونجا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اين سايت توسط (DrAE(Dr Abolfazl Ettehadyehنوشته شده است.لطفاً اگر متني از اين سايت را خوانده ايد نظر خود را بنويسيد تا براي بهتر شدن سايت تلاش شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 915
  • کدهای اختصاصی



    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    

    تعبیر خواب

     
     
    

    

    بازی آنلاین


    
    

    فال انبیاء

    
    

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    
    

    جاوا اسكریپت